17 February 2014

1stime menyewa rumah

Tajuk noobs gileee. Kesian takkk.

Almost 24years living, this is my 1stime need to spare my money for renting a house! Rasa macam dah dewasa angattt. HAHAHA. Sile lempang berganda.

Selama ni aku membesar kt hostel je. Berapa tahun? Dari darjah 5, sambung tingkatan 1 sampai 5, sambung lagi matrik setahun, pastu 4 tahun kat UPM plak. And now dapat la merasa ada rumah sewa time keje.


Letak gambo ni sebab nak tunjuk ada mesin basuh je.

lain2 part rumah kena tunjuk nanti. Sebab tengah `merumahkan` rumah lagi sekarang ni. Baru seminggu masuk ni haaa. Banyak lagi nak topap dari masa ke semasa.


Paling best, dah ngankut tibi dari Perak. Baru betul2 rumahhh. Kalau tak rasa cam hostel.

No comments: