29 October 2013

Lalat drakula

Pernah tengok lalat drakula?

Aku pun firstime jumpa lalat hisap darah. Seriously hisap darah. Bukan darah lembu je, darah orang pun dia hisap jugak. Seriously sakit kena gigit dengan lalat ni. Lagi sakit dari kena gigit nyamuk. Tengok la perut lalat ni. Kembung dengan darah.


Tengok geram je dok melekat kat lembu. Bila lalat dah kenyang, diorang macam terbang lambat sikit. Agaknya tengah bawak perut yang memboyot kan. Time ni la sedap makan penampar aku. Takat dua tiga kali mampu la aku tampar. Dah tu larat ke nak menampar lalat untuk 170 ekor lembu?!




1 comment:

|| A r a W a n i || said...

EEEEEE..
SIrius???

Ngerinya!