02 December 2012

bawak Honda Wave pun pelik ke?

Hokey cukup la tuh dengan entri giveaway untuk bulan ni...
Dah lama rasa tak join mana-mana giveaway... So bulan ni nak buang tebiat siket..

Harini aku meronggeng pegi Alamanda...
Macam biasa aku merempit dengan 'my bluelove' - Honda Wave...

Ontheway balik UPM seryes aku tak puas hati...
asal ada kereta potong jer, diorang usha pelik kat aku...

Paling aku panas hati, ada satu van putih penuh dengan mamat giler pegi hon panjang masa potong... Nasib la aku takde tebiat latah yang kronik...

der, tak biasa tengok perempuan bawak motor ker???
belum tengok aku bawak Honda CBR lagi...
Ehh.. tak habeh-habih dengan Honda CBR aku... wahahaha...


1 comment:

  1. Perkongsian yang menarik. kata kata yang indah.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...