02 November 2012

yeyy!!! Novel baru lagi...

Rasa macam dah lama tak beli novel... Balik dari cuti Aidiladha haritu sempat nyinggah Islamic Book Expo kat KLsentral... Tadaaaa!!! Ramai member cakap novel ni best... Oih, sakan betul laaa mata aku ngidam nak buku tu buku ni tapi sebab poket tengah kering, ambek 1 je la dulu.. Kang beli banyak-banyak bajet macam banyak masa jer nak baca...
Click for larger view. 
Sempat lagi kalau nak pegi hujung minggu ni!

1 comment:

::CIK LYNN:: said...

sekarang ni retired jap bab2 novel2 ni...xsempat nk bca...