30 October 2012

feveret kaler

Kalau nak ikutkan feveret kaler dalam biodata: Ungu & Hijau... Tapi barang-barang keliling aku tak pernah wujud dalam bentuk kaler Ungu & Hijau pun... Apesal hah???

raga toiletries kaler pink

 raga ehem-ehem dalam almari kaler pink

 Cermin kat bilik kaler pink... Opps! my henpon pun kaler pink... 
Cadar pun nak kaler pink  jugakkk...

aku panggil pensel tip-tip... ada yang panggil pensel tekan la hape laa... 
pon nak kaler pink...

Banyak lagi barang pink dalam bilik tapi malas ar nak snap... Kalau ikutkan belog ni dulu pun kaler pink tapi rasa macam dah bosan... tukar kaler turquoise plak...

p/s: habeh modal dah ni tak tau nak buat entri aperrrr...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...