23 August 2012

Si Hitam kesepian


Si Hitam & Si Merah.. Aku sendiri tak faham kenapa panggil Merah walhal kalernye oren.. Dua beradik ni tersangat-sangat laa rapat.. Kalau sekor tak ade, yang sekor lagi komfem meroyan satu rumah.. Nakal nya dua ekor menatang ni jangan cakap laaa...

Tapi takdir menentukan segalanya.. Si Merah pergi tak kembali meninggalkan Si Hitam keseorangan.. eh! keseekoran.. sob..sob..sob.. Sedih gila sebab Si Merah mati sebelum capai target berat badan.. Masa Si Merah mati berat dia 4.2kg..

Berat Si Hitam lebih kurang sama dengan Si Merah.. tapi lately Si Hitam senyap je.. Dah tak cergas.. Makan pun kuis-kuis.. Kasi makanan feveret pun dah taknak.. tengok la Si Hitam sekarang!


Dah tak gebu macam dulu.. Kurus jer.. Si Hitam, awak jangan macam ni.. Awak kena teruskan hidup even Si Merah dah takde.. Nanti kita jumpa Si Merah kat syurga ye..

~ Si Merah in memory ~

1 comment:

  1. alala shiannye. susut gile bdn si hitam tu.
    xpe2 nnt dia okay la tu.
    kucing aku pown dlu cenggitu gk.
    tp last2 gemok blek.
    hahaha.
    cari la kwn baru utk dia ^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...