25 August 2012

bukan tak kasi makan, cuma kena control - anak mithali (kihkihkih)

Pukul 5 pagi mak dah kejut bagai nak rak.. Ingatkan dah terlewat bangun ke hape.. Celik-celik nampak mak pakai sweater Fadhil + stokin tebal.. hah! Dah tau dah.. Dah tau dah.. Menggigil satu badan demamnya.. Memang selalu cenggini mak demam tapi sampai satu tahap teruk masuk wad la jugakk.. Mana taknya, mak makan macam hilang ingatan yang mak ada kencing manis..

"mak, beringat makan pulut tu... nanti demam.."
"mak kan takleh makan sayur nangka... demam kang.."

"dah itu je yang mulut rasa sedap nak buat macam mana.." - mak

Maka bangun la si anak mithali yang satu ini mengalahkan mithalinya anak-anak yang lain untuk transfer haba antara diri ini dan mak.. eh?!

Ce cite kat aku apa gaya nak tolong mak control benda-benda yang dia takleh makan?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...