12 June 2012

MSAP - Malaysian Society of Animal Production


seperti sedia maklum, aku menghilangkan diri ke bumi Mahsuri minggu lepas... tapi aku tak bagitau untuk apa kan? ok, sekarang aku bagitau :) seminggu dekat Langkawi lepas untuk menjayakan MSAP annual conference... alhamdulillah, semuanya berjalan lancar... biasalah setiap program ada lubang sana sini tambah-tambah bila melibatkan foreigner dari pelbagai negara...


ada rasa pelik sebenarnya sepanjang program ni... rasa gah bila dikelilingi orang-orang hebat yang dah ada PHd dan sebagainya... hahaha... tapi, rasa gah tu hilang bila prof cakap:

"hebat tara mana pun semuanya pinjaman Allah ja.. ingat, ilmu tanpa amal tak guna.. jangan belajar semata untuk dapat title"


kat kaunter pendaftaran... member sempat snap curi-curi bukti aku sentiasa senyum kat kaunter pendaftaran... :)
apa yang paling berharga aku dapat dari program ni, hubungan baik dengan lecturer... ada lecturer yang garang, sombong, tak berhati perut kat kelas tapi kat sini dia la paling baik... aku dilayan macam anak... aku dah mula sayang dia walaupun sebelum ni aku benci! ^^

husnuzon dengan orang sentiasa yer... 
paling penting, husnuzon dengan Allah <3

2 comments:

  1. srnok la dok kt pndagtran...bleh tgk rmai org...:) gdluck for d final xm :)

    ReplyDelete
  2. tu la pasai... macam2 gaya tengok orang.. paling best bila kena ngorat.. wahahahaha....

    gudluck jugak^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...