08 May 2012

merentas halangan

ada yang panggil 'rentas halangan' ada yang sebut 'rempuh halangan'... whatever it is benda yang sama jugak... benda alah nih antara 'sukan wajib' dalam interkompeni PALAPES... interkompeni lebih kurang macam hari sukan laa...
terminologi 'kompeni' = 'rumah sukan'
cuba teka aku rumah apa??? mestilahh HIJAU!!! meh nak tunjuk sikit halangan apa yang  kena rempuh...

dah nama pun 'tembok 6 kaki'... setiap orang kena lepasi tembok 6 kaki ni dengan syarat-syarat tertentu... buat salah, ada penalti...

'berenang' bawah kawad berduri

monkey rack

lari 500m... bukan lari kosong jer...

ni haaa... dalam bagpack ada pasir 8kg + air 1L + M16

ekceli banyak lagi halangan kena tempuh (lebih 10 jenis halangan) tapi disebabkan wifi uni tak berapa 'nak kuat' macam aku, tak larat laa nak tunggu lama-lama upload gambar... 
letih??? memang letih.... tapi seronok!!! tambah pulak 'rumah HIJAU' johan, beronok-ronok jadinyer!

p/s: tak sabar nak tauliah Julai nih.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...