01 March 2012

hadiah untuk orang bertuah dah terbang

mintak maaf sangat-sangat sebab agak lewat pos hadiah untuk orang-orang bertuah i.y.o.u first giveaway... aku pos 2 hari lepas, hari selasa 28 Februari.. harap-harap sampai minggu ni jugak tanpa sangkut kat mana-mana... update lambat nih pun sebab ingat nak tunggu gambar hadiah yang dah siap bungkus bajet nak tayang dalam entri nih tapi tengok-tengok gambar tuh MIA plakkkk.. ades! so pasrah lah entri kali nih takde gambar... sobs sobs sobs...

semester nih aku tak tau apa akan jadi dengan blog sebab baru minggu kedua, aku dah macam orang gila tak tentu arah dengan:

  • Final Year Project on swiftlets (burung walet)!
  • KIDKO (book fair)!
  • presentation setiap subjek!
  • finishing school!
  • Majlis Santapan Malam Rejimental!
  • Pentauliahan!
semua benda nih datang serentak.. itu belum dapat apa-apa mandat assignment lagik..   aku risau pertengahan sem nanti mak abah dah tak kenal aku.. =.=' tapi takpe, ada masa terluang yang pasti aku akan bukak blog nih dulu sambil-sambil jenguk kawan lama & carik kawan baru ^^

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...