03 December 2011

mangsa aku.. keh keh keh

dah jadi tebiat aku kat sini suka kenen-kenenkan muka orang dengan kartun.. dah ramai kat UPM nih yang jadi mangsa aku.. especeli member-member aku laaa... nak tengok??

yang jadi mangsa aku ni semua member-member seperjuangan... kalau korang kata tak sama, itu maknanya mata korang takde seni la tuh~

 darwis dengan papa simpson!!

 Daus dengan brainy!!

Shawn dengan minion!! 

tuan Amir dengan yogi bear!!

keh keh keh.. ramai lagi sebenarnya jadi mangsa.. tapi kang upload banyak-banyak berat pulak entri kali nih.. ni la hobi aku time masa kosong... mengenakan orang~

weh, cukup-cukuplah gelak kat orang tuh..

3 comments:

::CIK LYNN:: said...

hahahahahaha...xda keja toi la hg ni...
no.1 tu xnmpk sgt...
no.2,3,4 lbh krang...keh3

Lya said...

hahahaha...lawak! :p

Sare said...

ayu, letak r lagi. bwat entri kedua psl nie plak. haha.