01 December 2011

Giveaway by Aida Shafiena and Fasihah Latiff

rambang mata tengok hadiah-hadiah sponsor
kalau tak caya korang picit la banner kat atas

dengan bangganya nak bentang karpet merah kat bebudak nih:

walaupun tuan punya contest tak suruh pilih hadiah, aku tetap nak nyatakan kat sini: mintak-mintak lah dapat contact lens atau rantai sebab dalam banyak-banyak benda, yang nih je aku pakai.. keh keh keh.. aku tak reti pakai shawl! sekian
tak pun yang best kat situ: coklat! nyum! nyum!

expired date: 21 Dis 2011

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...