27 December 2011

FURSAN - askar bernasyid

dah lama dengar lagu ni kat blog sahabat aku yang seorang ni tapi tak pernah tahu siapa yang nyanyi.. tergerak kat hati nak search siapa pemilik lagu ni sebenarnya.. lagu ni la yang aku maksudkan.. 


korek punya korek.. lah! FURSAN! aku dah lama dengar nama kumpulan ni tapi tak tau pulak kumpulan nasyid ni daripada KAGAT rupanya! hebat! kagum aku!
KAGAT - Kor Agama Angkatan Tentera


Dalam banyak-banyak lagu, aku paling suka lagu Keinsafan Diri ni... ada banyak lagi lagu Fursan: Kelahiran, kembara...
bukan nak kira sedap lagu, tapi isi lagu ni.. dengar sorang-sorang tetengah malam berambu air mata... bagi aku, lagu ni TERBAIK! muzik & isi TERBAIK!

apa-apa pun, sentiasa & terus berjuang FURSAN!

nota ciput: nasyid cuma berkumandang kat radio-radio tempatan lepas pengumuman waktu solat jer... kecuali radio IKIM.FM

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...