04 December 2011

budak lepas SPM leh buat partime kat sini ker?

masa: 9.50pm
tempat: Restoren steamboat MAEPS, Serdang

abang hensem: dik, nak tanya sikit boleh?

aku: ye, bang. orang hensem cam abang nak tanya banyak pun takpe..

abang hensem: dik buat partime kat sini kan? sejam tokey bayar berapa?

aku: haah, sejam RM5.. kenapa? nak buat partime kat sini jugak ke?

abang hensem: takla, adik abang ni haa... budak lepas SPM diterima ke?

aku: lah.. boleh jer.. tu budak kat hujung sana tu pun baru lepas SPM jugak...

abang hensem: eh, awak?

aku: kenapa?

abang hensem: umur berapa sebenarnya?

aku: laaa... saya dah tua.. 21 tahun dah... saya student UPM..

abang hensem: laaa... sebaya la kita! aku pun student UPM jugak laaa...

aku: =.=' apesal la aku leh panggil mamat ni abang <---- dalam hati
aku yang nampak muda or abang ni yang nampak tua??? hahahahahahahahaha

5 comments:

  1. Double Thumbs Up!!! ekekekekekeke... awek mudalah kunun.....

    ReplyDelete
  2. bangga ke ukm?? ee pelish..uwerks

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...