13 December 2011

aku mimpi naik kapal terbang

mimpi kali ni pelik
sedar-sedar jer dah berdiri sengsorang kat airport
pastu pak sekuriti datang cek beg & badan
tettt!! tettt!!! hah, sudah! apekebenda yang aku bawak tak lepas nih?
laaaaaa, duit syiling pun takleh bawak naik kapal terbang?
-setel semua-

aku duduk atas seat, sengsorang jugak
seryes macam dalam keretapi
dalam hati "ceh, takde la hebat sangat macam dalam tibi"
peramugari semua pakai jubah
adeh, macam naik kapal terbang nak pegi haji pulak

-masa untuk berlepas-
10 minit... 20 minit... 30 minit...
kapal terbang still berjalan macam biasa atas jalan tar
aku dok tunggu bila la nak naik ke awan dania

tup tup! dah sampai Langkawi
lah, bilanya aku terbang nih!

p.s: dah berminggu-minggu asyik mimpi naik kapal terbang jer

4 comments:

nazalya said...

haha.. sabau2.. nk naek da weekend nih.. hehe..

fardeal said...

ai...nampak beno kemaruk nak naik kapal terbang ni?
sabar3x...sminggu ja lg kan hehe...
tp dah naik nnti jgn dok comment mcm2 plak nnti.. (^_^)

iyou said...

keh keh keh.... lg brapa hari ja lg nih... sabtu ni laa ^^

::CIK LYNN:: said...

uit...nk trbg p mna?? =)jgn lpa bli souvenir...hehe