19 October 2011

sekolah untuk penipu profesional

no wonder laa ramai gegerl Malaysia dah tertipu dengan mamat Nigeria... rupanya diorang ada sekolah khas yang melatih penipu profesional! syarat nak masuk sekolah ni ada 2 jer:
1. pandai komputer + internet
2. pandai mengayat (komunikasi)




yang paling tak boleh blah sekolah tu diwujudkan supaya bakat menipu diorang diwarisi! mana-mana yang nak buat praktikal apa yang diorang belajar, negara diorang sendiri akan hantar pergi wat Latihan Industri kat negara-negara yang menjadi sasaran... antaranya MALAYSIA!! scarrryyyyy~
errrr.... konklusi lain boleh jugak nak kata orang Malaysia mudah ditipu

stat membuktikan 774 gegerl Malaysia dah ditipu sebanyak RM24 juta dalam 8 bulan pertama tahun ni saja!!! itu yang buat report polis, yang malu nak buat report tak termasuk dalam stat entah-entah dah cecah ribu melon...

ada yang kirang pasti ker rakyat Nigeria nih rupanya macam mana???
tanya la pakcik Google....
pelik dan sangat pelik... macam mana la boleh tertipu....
hati-hati kat luar sana... jangan kerana cinta semua harta benda maruah tergadai!

berita lanjut: myMetro - fav web

p/s: baru kejap tadi nampak sorang gegerl Melayu berkepit Mr Black kat pam minyak... moga Allah selamatkan dia dari ditipu...
entah-entah couple tadi laki bini.. memandai jer aku.... hahaha

1 comment:

era kecik said...

huh! macam-macam.. apa nak jadiklah kat dunia ni... -.-