14 September 2011

walimah Puan Raihanah


Sebelum balik UPM sempat jugak pergi walimah ex-classmate… by the way, thanx Cik Sulhi coz menumpangkan KAMI kat rumah sebelum kenduri… riuh Rumah Cik Sulhi dengan 8 orang anak dara… dah lama tak jumpa, mata ngantuk pun tak boleh lena malam tu.. Paling best sempat sampai sebelum acara nikah… sempat usik-usik anah yang tengah gabra… 

Tahniah, sahabatku Puan Raihanah! Sekarang dah naik pangkat dah..
-semoga kekal bahagia hingga akhir hayat bersama suami tercinta
-selamat menempuh alam baru, sabar n redho paling penting
-KAMI nak anak buah yang comel-comel!! hehe 

Buat Cik Lynn, Cik Iylia n sesiapa yang tak dapat pergi:
 baru sampai masjid... lokasi kejadian ^.^
 seri pengantin.... Anah, seryesly... SANGAT CANTIK!
beberapa minit selepas diijabkabul... with beloved husband..^.^
 geng IGOP!!! ^.^
 rombongan cik kiah pi umah Raihanah... Laili holding special wedding card..
mana ada orang pernah dapat wedding card besar camtuh ^.^
 menyempit dalam bilik pengantin ^.^
~ Happy Ever After~
 pengantin sibuk layan tetamu

4 comments:

  1. Zulfikar Hazri: iyou??? haih... tungguuuuuu =)

    cik lynn: sabar dear!!! hehehe

    ReplyDelete
  2. serius anah cantik...nmpak matang gile..jeles org dh kawen :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...