07 July 2011

hobi baru


Balik kampong memang best! Yang tak bestnya sebab tak dapat online selalu~

Balik je dari kem, ilham datang membuak-buak… member-member pakat gi keje.. waiter hotel, crew fast food, keje kilang bla bla bla bla…. Aku memang tak mau keje luar rumah cuti ni.. nak dok umah puas-puas.. bukan selalu dapat cuti panjang gini…
 daripada zip... gabung2.. puff! jadilah kotak pensil yang cantik!!! yang ni tak siap lagi.. dalam Q...

See!!! Asalnya adik aku bagitau kawan dia ada kotak pensil unik.. dia nak jugak, harga RM **.. aku cakap tak baloi.. tak baloi.. so aku amek langkah buatkan untuk adik aku.. siap! Mesin jahit ni dah 23tahun berkhidmat dengan mak aku… tapi ni kali pertama aku guna.. hahaha.. belajar 2-3 hari jahit atas kain perca, master! Hehehe…
yang ni dah siap! pintu kotak pensil ni suka hati.. mana2 je leh bukak..

Nak dijadikan rezeki, adik aku cakap member dia Q nak jugak… bertungkus lumus aku wat.. masyukk jugak cuti ni.. dalam kepala ada macam-macam lagi nak jahit.. =)
Niat nak ambil tempahan online kena tangguh dulu sebab aku jarang online kat kampong.. payah jugak kang urusan tempah-anta nih… 
 23 tahun mesin berjasa!! sekarang dah upgrade.. dah di'karen'kan

4 comments:

  1. ayu buatkan ak pencil box yg bleh tukar jd transformers! ak byr! B-)

    ReplyDelete
  2. bez amin: errr.. yg tu aku kna praktis dulu.. t dah bley wat aku pmm ko k! hahaha

    jannah: x terer mana pun.. baru leh wat sket2... =)

    ReplyDelete
  3. perghhh kagum.. ni idea genuine ni...

    bukak mana2 zip pun bleh masuk pen kan?

    kagum kagum.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...