07 May 2011

lelong!!!! siapa nak beli??? charger netbook untuk dijual

aku tak tau ada tak orang pernah jual charger netbook SAHAJA.. hahaha... tapi tak kira ar, nak cuba gak nasib... INI SERIUS~ (lagu wonderpet)

charger netbook ni milik roomate aku.. nak dijadikan cerita, notebook beliau diambil oleh tangan-tangan ghaib yang sampai sekarang tak dapat dikesan.. yang tinggal kenangan charger ni jer... sekarang dah ada netbook baru, charger nih tak guna pon... so, ada yang berminat???


HARGA: BOLEH DIRUNDING
NETBOOK: JENIS TOSHIBA (Nb305-n440rd series)
USIA: TAK SAMPAI SETAHUN (5 BULAN!)

siapa yang berminat:
emel: iyoujuishita90@yahoo.com
facebook: iyou

2 comments:

Ayeem Jemain said...

haha dah macam mudah.my dah. jual lah kat mudah.my :)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.