12 May 2011

durian pancake yang BEST!

sebelum apa-apa, layan dulu gambar yang menggiurkan neh... hahahahaha (gelak kejam)
cuma tahan 1jam diluar peti sejuk =.='



buat peminat sejati DURIAN, kalau rasa susah nak cari durian kampung yang murah dan sedap (macam aku sekarang nie), cuba-cuba la durian pancake... sedap!!! sedap tak terkata!!! tak tau dah macam mana nak define kesedapan durian pancake nih... sebijik pancake nikmat dia 2x ulas durian... kehadiran cream yang menyemak dalam pancake tuh menaikkan kesedapan sebab rasa 'lemak-lemak' gitu....


memang berbaloi sekali sekala beli... kalau tiap-tiap hari muak laa makan benda nih.. lagipun, larat ke nak nafkahkan duit tetiap hari untuk pancake nih jerr (ditujukan kepada orang yg berpoket pasang surut mcm aku).. hahaha...

pancake special dari Sweetchat Cafe!!!! siapa ada kat area Serdang, Selangor boleh jumpa cafe nih kat The Mines (Groundfloor). errr, tak pasti kat mana lagi franchais dia... kalau cari kat Selama, Perak memang tak ada la... mintak maap no oghang Selama!!! =)

8 comments:

  1. makan durian saja lagi bestt!!
    hheheh

    ReplyDelete
  2. che oghang perak laa...T.T

    ReplyDelete
  3. cik scya suka durian . tp buah2 je , yg lain2 tu malammm sikit

    ReplyDelete
  4. @diana: mmg laa.. tp kt sini ssh nak cari durian.. huhu.. klu ada pn, durian siam.. gila bapak mahai!!!

    @Red: aah, orang perak jugak....... =)

    @syiera: iyou suka semua bnd yg ada kaitan dgn buah! =)

    ReplyDelete
  5. fuyoo.. tak pernah lagi rasa durian pancake laah..

    hehe

    :)

    ReplyDelete
  6. kecik makan durian tp bila dh besar tak makan lak durian.. kekekeke

    ReplyDelete
  7. dah lama cari pancake durian lepas tengok kat cenel AFC 703 ade citer pasal jual kat sngapore.. tenkiu.. nak gi beli la...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...