09 May 2011

aku masih di sini

dah settle pun masalah aku untuk dapatkan bilik semata-mata nak sambung cari rezeki dekat bumi Serdang ni demi sesuap nasi.. emm, apakah???

udah 4 kali aku mohon cara baik dan 4 kali itulah permohonan aku diorang tolak mentah-mentah tanpa bermusyawarah terlebih dahulu... tau tak Islam menggalakkan musyawarah untuk bertukar-tukar pendapat? dengan itu setiap masalah dapat jalan penyelesaian yang terbaik... baru takde orang yang sakit hati... eceh, pandai pulak aku nih... sebab aku sakit hati laa aku cakap macam ni, tahu??

tak tau la apa keadaan aku sekarang. sekali pandang macam...............................
tapi aku dapat ehsan daripada orang lain... alhamdulillah, ada jugak yang faham dan nak tolong aku... kira boleh kot.. hahahaha....
aku masih di Bumi Serdang samapi hujung bulan Mei......

rindu kat kampung jangan kata la.... dah berbulan kot aku tak balik... sampai mak aku cakap:
"bila lagi nak balik buat taik mata kat rumah?"
agak-agak pertanyaan tu dalam bentuk apa?
rindu? perli? sayang? hahahahaha..... I know my mother's love me but never know how much! macam kenal je ayat nih =.='

oh! entri ni memang takde gambar.. bye!

3 comments:

Zulfikar Hazri said...

bestnye cuti 4 bulan.. tdo makan tdo makan.. siram pokok.. tdo makan tdo makan tengok wonderpets....tdo makan tdo makan

Khuzrin Kamarudin said...

apa lagi? Cri kerja laa.. hehhee

iyou said...

@Zulfikar Hazri:
itu la pasal... tp aku dah start koje laa rabu nih... awal bln 6 baru balik kampung..

@Khuzrin Kamarudin:
mmg dah ada keje da.. sila la dtg McD The Mines! =)