03 May 2011

5 hari cuti: kemalasan melanda

esok ada exam...
paper marketing...
tapi disebabkan gap yang terlalu panjang dah buat semangat berkobar-kobar hilang bersama asap moto AFS wave Biru...
dalam cuti 5 hari ni, tiap-tiap hari aku keluar!
bukan pegi mana pun... keluar dengan orang yang sama jugak..
pegi air terjun, Mines, Mines, Mines dan Mines lagi..

OMG.... ada sapa-sapa boleh tolong lempang aku tak?
kalau Ryu Watanabe ada kan best...
seryes rindu lempang dari dia :'(

tengah kumpul balik semangat untuk exam esok, esok-esok, dan esok-esok-esok.. lepas tu boleh restkan otak dari belenggu hantu buku!!!

1 comment:

loki said...

weh nnti bg soalan bocor kat aku. aku exam marketing 10hb hehe