06 April 2011

Prince nak promote header saya yang CANTIK!!! dan 'hensem'

1. 

2. 'putera' datang 'lamar' aku tetiba tadi (2.20am lebih kurang).. iyer! beliau datang sendiri kat aku.. haih! terharu! terharu! hahahaha.. mula-mula agak blurr, rupanya beliau buat segmen.. sekarang memang musim anugerah sana sini, kan? hehehe.. seperti yang terpacak kat atas, ni header aku.. aku rasa yang ni paling stylo dlm byk2 header...


3. tajuk entri mesti sama! tp aku gatal-gatal tangan jugak tambah "!!!!" tak pe kan??? hehehe... a

4. sebab kenapa enchek prince kena promote header aku.. sebab,  dalam banyak-banyak header, header ni paling lama nak terperoook kat dalam folder tak siap-siap dan paling yang aku sayang.. lagipun, enchek prince sendiri bentang karpet merah, ofcoz la aku sangat-sangat menghargainya!! =)

5. dah lama follow enchek prince ni.. sejak beliau bagi tutorial blog.. kan? kan? kan? hehe

6. aku join under katogeri 'perempuan'... opkoz lah! hehehe..

no.7 nih KIV.. ini tugas Enchek Prince kita.. hehe

8. DONE!!!

segmen ni bukak sampai malam esok je.. sangat-sangat terhad.. sapa nak join, 'misskol' enchek prince yer!
!ARIGATO GOZAIMASU, ENCHEK PRINCE!

2 comments:

pRiNCe said...

thn x tau join...")
gud lark ye..:)

Kimi Yun said...

aiyak,,,jatuh dari jet pejuang pnjm kt team power ranjers tros kt cnie...aiii,slm knl dari kumpulan 4...singgah dtg blog yun plak yer,,*psst,jgn pnjm jet kt power ranjers,better pnjm kt batman ker superman ker..hehehe