27 April 2011

lawan KICAP loki

lokey,
entri ni khas aku buat sebab nak tunjuk champion kicap betul-betul punya champion!
kicap ABC no.2 bro!
sapa-sapa nak tengok kicap enchek loki klik laju-laju kat SINI
sekarang tibalah masanya aku munculkan kicap champion:
KICAP CAP LEMBU BERLAGA
penat aku pusing 1 Selangor memang tak jumpa kicap nih.. haih! kempunan.. dah lama tak makan kicap nih.. (tanda-tanda homsick melanda)

6 comments:

bez amin said...

hahaha..nape kicap ko ngan loki ak x pnh dgr ek?huhu..
papepun,hidup kicap!especialy telur masak kicap!XD

::CIK LYNN:: said...

aku pun mkn kicap ni....sedap2!!!! aku bwk ja mai kelntan ni....hehe

iyou said...

bez amin: tak pernah dgr?? maknanya ko blum capai nikmat makan kicap yg tertinggi.. moh le ke rumah aku klu nak pekene KICAP LEMBU BERLAGA.. hahaha

cik lynn: yeah, my geng!!!!! aku pny kicap da abeh.. kena tgu stok baru dr kg..

Zulfikar Hazri said...

tak penah tengok kicap ni.. serender...

iyou said...

ni lagi sorang x kecapi nikmat mkn kicap... hahahaha

::CIK LYNN:: said...

dpa bkan geng tokyu pure ni...hahahaha