27 April 2011

lawan KICAP loki

lokey,
entri ni khas aku buat sebab nak tunjuk champion kicap betul-betul punya champion!
kicap ABC no.2 bro!
sapa-sapa nak tengok kicap enchek loki klik laju-laju kat SINI
sekarang tibalah masanya aku munculkan kicap champion:
KICAP CAP LEMBU BERLAGA
penat aku pusing 1 Selangor memang tak jumpa kicap nih.. haih! kempunan.. dah lama tak makan kicap nih.. (tanda-tanda homsick melanda)

6 comments:

  1. hahaha..nape kicap ko ngan loki ak x pnh dgr ek?huhu..
    papepun,hidup kicap!especialy telur masak kicap!XD

    ReplyDelete
  2. aku pun mkn kicap ni....sedap2!!!! aku bwk ja mai kelntan ni....hehe

    ReplyDelete
  3. bez amin: tak pernah dgr?? maknanya ko blum capai nikmat makan kicap yg tertinggi.. moh le ke rumah aku klu nak pekene KICAP LEMBU BERLAGA.. hahaha

    cik lynn: yeah, my geng!!!!! aku pny kicap da abeh.. kena tgu stok baru dr kg..

    ReplyDelete
  4. tak penah tengok kicap ni.. serender...

    ReplyDelete
  5. ni lagi sorang x kecapi nikmat mkn kicap... hahahaha

    ReplyDelete
  6. dpa bkan geng tokyu pure ni...hahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...