03 March 2011

tenkiu MCD!

sampai Mines awal 20minit tadi, terpikir nak timbang berat sebab rasa macam 'ringan' lain macam sejak buat partime kat MCD ni...

TERIMA KASIH, MCD!
baru seminggu kerja, berat aku dah naik 2kg!

dan tadi aku break dengan bubur ayam + ribena je.. tak macam sebelum ni.. set double cheese+fries+sprite! pergh! baru seminggu... tak  tau la kalau dah berbulan-bulan nanti.. so, lepas nih aku berazam tiap kali break aku makan bubur ayam je.. chaiyok! turunkan berat balik!!!
p/s: bubur ayam feveret ryu watanabe (T_T)

2 comments: