03 March 2011

tak sabar nak sembelih!

baru minggu ke-3 anak-anak aku dah hampir capai 1kg..! paling berat dalam list anak-anak ayam 990g! kembang jap hidung sebab dapat tengok hasil belaan sendiri.. hahaha.. selalunya korang beli ayam kat pasar berat dia berapa?? nanti compare dengan ayam aku, ok! =)
untuk minggu ke-3 ni, sekali lagi kita buat sesi vaccination untuk anak-anak ayam ni.. sama jugak macam macam sesi vaccination dulu time anak-anak ayam ni kecik. dan minggu ke-3 jugak, makanan dah bertukar.. sebelum ni kita bagi starter, sekarang ayam-ayam nih dah boleh makan finisher.. so, dah tak boleh panggil 'anak' ayam lagi dah la..
fasa membesar..
tengok perbezaan bulu kat badan ngan kepala dia..
aah, bulu kat kepala akan lambat sikit untuk transformasi
     


No comments: