29 March 2011

siapa pandai main gitar?

saja gatai2 bukak youtube, then banyak pulak minah-minah cun yang pandai main gitar.. tiba-tiba aku teringin sangat nak belajar main gitar... tak tau sebab apa.. sebab nak tergolong dalam minah cun jugak kot..
nak gitar macam ni... ada tak? hehe...
  1. siapa tau kat mana nak cari gitar kapok yang I mampu beli??
  2. siapa tau web yang berkesan untuk belajar gitar?
  3. siapa leh ajar main gitar tanpa merotan I yang tangan bangku ni?

3 comments:

nazalya said...

aku pown teringin kot blaja maen gitar.. kool aite? hehe..

♠N[u]@r™ said...

kat kedai runcit pun ada jual
hahahaha

iyou said...

nazalya: tu la.. sgt2 cool klu gurlz pandai main gitar.. mu blajo ngan sape?

nuar: byk r kedai runcit ko