23 March 2011

congratz to ol candidates!!!!

terpancar kegembiraan pada wajah ayah dan ibu junior aku ni.. even tak pernah kenal, tapi tetap bangga dengan kejayaan beliau as my junior @ IGOP.. bukan dia sorang je, ramai lagi yang sukses!!! tapi dalam banyak-banyak pic yang di'snap' oleh Cikgu Fadzli, pic ni buat air mata aku jatuh merasmikan pipi pada malam ni...

dah lama tak jenguk sekolah lama.. dah lama tak ziarah cikgu-cikgu yang banyak berjasa kat aku.. bukan cikgu IGOP je... cikgu SKGL, SKSD, KMK pun banyak ajar aku kenal dunia...

teringat zaman sekolah dulu... terrrrrrlalu bannyak sangat memori... wa!! aku tak dapat menaip cerita-cerita tuh sekarang,,. air mata aku nak tumpah lagi!

buat semua calon SPM khasnya junior di IGOP, dan mereka-mereka tak kira di mana anda berada, TAHNIAH aku ucapkan! semoga kejayaan yang diperoleh tak menjadi nikmat yang dipersia... =)

3 comments:

Lya said...

msa aku tgk pic2 ni ttba rindu skolah..huhu..jom trun bila2 nk?? hihihi

ZaNaUs said...

kn2..aku dok jenguk2 je pic kt cg fazli..sedih weh :( rindu...huhuhu

cuti yg laaaaaammmmmmmmmmmaaaaaaaaaa sgt neh, jom la kite trun skola weh..huhuhu.

FaraSyeera said...

ak nangeh gak tgk pic ni...wuwuwuw~