13 March 2011

30-days challenge: #day 20

Q - Someone you see yourself marrying/being with in future
wah! lagi 10 hari lagi berakhirlah homework dari cekgu sulhi ni... erk! soklan cepumas kali nih! kalau cakap pasal kawen, kompem terkinja-kinja.. bukan aku, korang la..

someone I see myself marrying with?? emmm, ini kena tanya Pak Belalang dulu baru boleh jawab..
kalau ditakdirkan, Dia.. maka Dia lah.. tak ada orang lain.. kita hanya mampu merancang, kan?
teetttt! who's dat pokemon??!!!! hahahaha...
dah banyak gambor beliau dalam blog ni..

orang kata, benda baik tak baik lambat-lambat.. memang nak cepat, tapi beliau tak ada kat sini lagi nak wat camna kan? kena tunggu sikeeeetttt ja masa lagi kalau diizinkan Tuhan..  dia balek ja NANTI, korang dah boleh bau nasi minyak dah..

bila dah sampai kad wangi-wangi dari Kg Sg Dendang tu kira dah sampai masa la tu, kan awak kan?

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...