06 February 2011

perempuan ni gila!

emmm… sedih tak korang kalau salah pilih apa yang patut korang buat.. dan, jalan yang korang pilih tu dah menyakitkan hati seseorang yang tak pernah korang niat nak sakitkan..

teman tapi mesra aku cakap:
”kadang-kadang perempuan ni tau apa yang dia buat tu salah, tapi dia buat jugak sebab time tuh dia tak tau apa yang patut dia buat”

boleh ke aku wat konklusi yang perempuan ni gila pada satu-satu saat???

kalau aku jadi orang yang disakiti tu pun, memang aku tak boleh tahan diri daripada nak marah…

it was my mistake. I did it.
If you’re reading, please forgive me

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...