02 February 2011

macam biasa kalau aku kat 'hutan'

4 hari menghirup udara segar kat 'hutan', baru hari ni aku dapat jengah alam maya.. menyesalkah aku duduk dalam 'hutan'? emm, tunggu aku balik ke ibu kota.. ada banyak cerita yang aku nak hebahkan..

semua orang tau macam mana keadaan Mesir sekarang yg tengah bergolak.. sama-sama kita doakan saudara + sahabat kita kat sana.. moga dipermudahkan segala urusan... abang aku pun kat sana sampai sekarang tak dapat berita... harap-harap semua selamat...
rusuhan @ Mesir

last but not least, tima kasih kepada yg still tekan mouse datang sini.. macam biasa, aku tak mampu nak balas kunjungan sekarang sampai bunga api raya cina habis jual.. hehe.. tapi, jangan lupa tinggal jejak, k! lepas cuti aku terjah semua..

SELAMAT TAHUN BARU CINA

No comments: