12 February 2011

aku pandai ‘berbikini’ sekarang

DSC02167

balik je aku dari lab petang tadi tengok roomate aku tengah kemas beg.

kak alya: jom g mandi kat swimming pool..
ayu: haaa??? kat mana? ayu tak biasa ni kak. mandi parit biasa la..
kak alya: hahaha.. jom je ikut akak…
ayu: kene pakai bikini ke?
kak alya: aah!

first time aku pergi swimming pool UPM. bukan pergi jer, mandi laa… puas! sebelum nih leh tengok dari luar jer.. roomate aku tengah belajar berenang. kebetulan hari ni aku habis kelas awal, apa lagi.. tengah penat-penat masuk air. terbaikkkk!!!

kena bayar tiap jam mandi? orang melayu memang suka men’sensasi’kan keadaan kan? mana ada…. FOC!! tak tau la orang luar boleh masuk ke tak.. student UPM je kot. siapa nak join aku main air kena jadi student UPM dulu la..

kolam besar, tak ramai orang.. best! hari selasa+jumaat untuk perempuan SAHAJA… lepas ni tiap-tiap minggu nak g main air!!!

p/s: wajib pakai swimming suit! tapi bukan bikini laaa… dah tebayang la tuh keCUNan aku pakai bikini… hahaha

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...