23 February 2011

30-days challenge: #day 9

Q - Something you're proud of in the past few days
ada 1 kejadian yang buat aku TERsangat bangga baru-baru ni! tapi bukan masanya untuk aku cita sekarang.. hehehe.. emm, so sekarang yang aku boleh bagitau, aku berjaya keluaq dari kepompong diri aku sendiri..

daripada sekolah sampai lah aku masuk U, aku tak dapat rasa berdikari yang betul-betul kaw! sampai lah aku tekad nak buat partime kt MCD. sorang-sorang! itu yang aku bangga! sebelum ni aku sentiasa bergantung kat kengkawan sebab aku ni suka buat perangai malu tak bertempat.. bila dah sengsorang partime, takde geng.. baru la rasa ada yakin sikit nak berdepan dengan orang ramai/masyarakat...
aku harap skill komunikasi aku terus berkilat since aku buat partime ni

No comments: