22 January 2011

kedai mamak no.1

alaa.. cute la tuh wat muka seposen tuh! haha.. sumpah sedap menatang nih!
sedapnyer!!!!

alya da tak sesabar da nak ganyang capattiDSC02083

tetap ayu even kat kedai mamak.. ceh!
DSC02085

muka-muka puas dapat merempit g kedai mamak berhampiran.. malam je, kompem lapar pastuh mengidam macam-macam.. bukan makan roti tangan mat berbulu ni je, siap dengan kepak+pedal madu lagi!!
seryes ilang sesaat tension yang melanda diri... thanx to Alya, my dearest partner!!!

buat loki, see! aku x tipu la aku lepak dengan alya!!! hahaha
-kami makan roti ala india ni tepi meja mat-mat indon yang order segelas air je
- tengah makan tetiba ada orang jerit marah-marah! siap dengan bunyik ketuk meja! rupanya team Qatar dapat rogol gol team Jepun
- well, ice kacang spesel durian belanda tuh kami kongsi!!! baru betul-betul ukhuwah! hehe... padahal tak larat nak ngabehkan

4 comments:

  1. waaa..
    iyou..
    jelas dan nyata muka pelahap aku tuh.. hahaha..
    loki2..
    caye x aku ngan iyou smalam??..
    hehe..

    ReplyDelete
  2. hahaha ok2 percaya. tp ais kacang tu sedap ke? macam busuk je haha

    ReplyDelete
  3. hahaha... bongek loki neh! ape plak busuk? seryes sedap! siap ada real isi buah durian belanda! sedappppp~

    ReplyDelete
  4. ces..
    sedap wei menatang tuh..
    x caye mai serdang rs..
    haha..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...