13 January 2011

BLOGGER GEGARKAN 'U'

dah kali ke 2 dah ni buat entri macam ni.. hehe.. tapi tak pa, ni khas untuk Enchek Ben Ashaari pulak

Belajar mana = Universiti Putra Malaysia, Serdang, Selangor
Jurusan = Sains Haiwan
Tahun =2

Asal mana = lahir @ Pahang (kampung mak), stay sekarang @ Selama, Perak. adil kan? hehehe
Umur = 20. tak masuk 21 lagi =)

Kenapa amik jurusan ni = sebab tak layak dapat veterinar.. hahaha... takdelah, sebab dalam jurusan nih ada 2 benda yang aku minat + nak buat 1 hari nanti : binatang + bisnes

Cita cita = isteri yang solehah. hahaha... mestilah seorang bisneswoman! insyaAllah kalau ada rezeki sebab aku tak minat kerja makan gaji. tapi tengok keadaan, kalau si suami cakap kerja cikgu la senang, so isteri yang solehah ni akan kerja cikgu la.. hahaha 

10 comments:

  1. wau bestnyer!!! sains haiwan tu veterinar kan?????
    belajar rerajin au......

    p/s: awk xltak header ben...

    ReplyDelete
  2. woopps! sebek sempat edit.. thanx igtkan pasal header BA! =)

    haha... sains haiwan ni bukan vet.. fokus belajar kepada haiwan domestik jer..

    ReplyDelete
  3. ooo...good luck k...
    kucing comel~~
    =)

    ReplyDelete
  4. wah, nak jadi businesswoman. all the best k! =)

    ReplyDelete
  5. selamat berkenalan....all the best k...hehehe

    ReplyDelete
  6. salam perkenalan dr UKM

    http://kni2907.blogspot.com/2011/01/blogger-gegarkan-u.html

    ReplyDelete
  7. isteri solehah..amin. nampaknya ada chance la nak jadi isteri solehah..hehe. time cuti sekolah boleh jaga anak2 kat umah..eceh;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...