02 January 2011

azam 2011: sahabat

tahun 2010 lepas bergelen-gelen air mata tertumpah semata-mata untuk seseorang yang hanya layak digelar kawan saja. minta maaf kalau ada yang terasa. mungkin ada yang marah bila aku cakap macam ni. tapi 3 semester lepas, aku cukup masak dengan perangai dia. orang yang aku sangka sahabat yang boleh bawa aku meniti hari-hari mendatang hanya sekejap cuma. pergh! ayat tak boleh blah~
aku define her atas dasar-dasar seorang sahabat yang aku pegang dari dulu. sepanjang 3 semester lepas, apa yang aku boleh simpulkan kat sini, dia hanya kawan ketawa jer. tak lebih dari tu..

aku tak boleh hidup tanpa sahabat. semangat untuk belajar hilang. aku memang lemah bila sendiri. dari umur 11 tahun aku hidup berdikari @ hostel. aku hidup majoriti bersama sahabat. bukannya aku tak rapat dengan family. tapi bila hitung balik, memang 70% hidup aku bersama kawan-kawan. life as student. but family is everything. aku tak pernah ketepikan family.


tapi semester baru dan tahun 2011 ni, insyaAllah dengan semangat baru yang dah dipulihkan oleh seorang insan yang bernama sahabat baru-baru ni, aku yakin hala tiupan angin akan berubah semester ni. aku yakin tahun 2011 bawa lembaran baru dalam hidup aku @ UPM
 
buat LISA, hangpa tetap sahabat aku dunia akhirat. walaupun masa+jarak memisahkan, tapi doa sentiasa aku titipkan untuk hangpa. ntah bila lagi kita nak jumpa kan?

4 comments:

Lya said...

bla la blh kuar sma2 lg kn? ;)

iyou said...

tu laa.. wes! aku ingat sem nih rasa boring-boring nanti aku nak merempit p kat hang. hehehe.. belajar jalan2 kat shah alam plak

::CIK LYNN:: said...

kalu nk kuar sma2, kna plan baik pnya k.... =)

iyou said...

btoi2!!! weh, dgr2 cuti sem ni panjang gila.. time tuh r plan.. hehe