13 January 2011

aku tak pandai jaga laki???

tiap-tiap 2-3 bulan wajib aku spend RM untuk laki aku.. kadang-kadang sampai beratus-ratus..  dah la aku tak tau sangat benda apa yang laki aku tu perlu tiap kali nak pakai duit.. tau-tau ja dah keluar berkeping2 kertas biru dari dompet…
sayang katakan.. lagipun tiap-tiap hari dia berkhidmat untuk aku.. kalau aku tak jaga laki aku, sapa lagi nak jagakan? ohooo! tak sanggup bagi kat janda hangat… apatah lagi anak dara..
sian laki aku tadi masuk wad.. doktor yang rawat dia tadi kasar betoi! dah la kutuk aku tak pandai jaga laki! rasa nak lempang ja itu apek!
DSC02052

yang kaler biru tu la laki aku.. hehehe

8 comments:

  1. hehe.. tapi laki ko la yg bwk kitaorg pi sane sini.. dia byk berjasa tau.. haha..

    ReplyDelete
  2. kesian laki tu takle bawak tido sekatil

    ReplyDelete
  3. nazalya: hahaha... tu r.. walaopon RM kuar, tp aku tetap syg dia.. =)

    mofasad: mmg takle bawak tido sekatil.. tapi aku pernah tido sgn dia.. haha

    ReplyDelete
  4. layan la iyou...huhu~ nak wat cane....dia nak manje2 la tuh kan.....

    ReplyDelete
  5. kim salam kat laki awak ye..haha

    ReplyDelete
  6. huiyo lagi dia, kalo biru. tapi tak jeles ke kalo org usik laki tu?haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...