25 February 2010

ABIN BUDAK BARU BELAJAR-part 1

tempat kejadian: parking Seladang Kosass
masa: 6.55 petang


seorang pelajar UPM jurusan Sains Ternakan yang hanye mahu dikenali sebagai ABIN telah menjatuhkan dirinya secare tidak sengaje. Mangse ketike itu sedang membonceng sahabat karibnye, AYU *pemilik blog ini* menaiki moto Honda Wave biru bernombor AFS ****
kite ikuti keterangan beberape saksi kejadian petang tadi:



AYU: Abin tuh baru nak blaja bwk moto.. baru nak amek lesen. so saje la kasi can kt die bwk moto saye.. td balek dr kelas ok je bwk. bile nk masuk parking seladang tetibe plak bley jatuh.. sebek la saye sempat buat aksi ganas td. lompat dr moto. kalau x mesti dua2 jatuh dlm longkang.

KAK YANA: hahahaha.. (tidak dapat bekate walau sepatah pun kerane bz ketawe..)


SAB: Abin.. abin.. sebek la jatuh slow motion. klu x td cedere parah la ko..

RAJA *hero kejadian*: ish Abin! camne la buley jatuh kt sini. (sambil mengangkat moto yang terbalik berhampiran longkang)

ABIN: ................. (masih dalam trauma)


ni la moto yang abin bawak smp eksiden td. abin yang kt blakang tuh

TENAGA PENGAJAR DIPERLUKAN!


PENGUMUMAN!!!
sape2 yg leh ajar aku akaun dgn penuh kesabaran sile tampilkan diri.. wawawa.. seumur idup aku x penah blaja akaun, tup tup kene amek subjek ni plak sem ni..
akaun neh buat semangat aku nk blaja luntur!! cair!! lebuh!!
*ceh! alasan x abeh2*

petang neh ade tutor akaun.. aku x buat pun lagi.. terukk betul..! rase nk ponteng pun ade neh..
skg da masuk chap.6 da dlm kuliah. tp ak duk sangkut kt chap.2 lagi.. nk wat tutor cane.. adoi... da la nk final da ni..
aku siap join stadi group lg.. TAPI, kawan aku da nek fedup nk aja aku..
ape yg aku leh kate, akaun x logik!!! langsung x logik apebende yg aku blaja sbb tu smp skg aku x phm2. ape aku slalu pertikaikan kenape jd mcm tu+mcm ni, x dpt jwpn yg baik.. aku x puas ati r..
*sorry to account subject lovers*
bile aku tny lect, dari 1 bende aku x paham, jd 10 bende plak tambah ketidakfahaman aku tuh.. lg byk istilah2 akaun baru yg aku dgr..
x mcm bio, math, chem.. tiap2 1 bnd/proses, msti ade jwpn kenape, dimana, siapa,bagaimana...
mcm mana aku nk belaja kalau xde kepuasan!
*alasan lagik*


aih.. tenshen2!!!

24 February 2010

adoYaii~

1 malam aku x tido.. rase bengong semacam je.. tahan x nak tido sbb takut terlajak x bangun.. rutin tiap2 pagi rabu as ROTU .. ade rokol..
*terpaksa turun dgn rela hati*
mcm bese, aku da lengkap mmg nk redi turun da lepas subuh.. tp td mcm lmbt sgt pulak mase berlari.. member2 len sume cm tgh siap2 g. ade can neh.. lalu kepala yg ngokngek ni pun sengaja la lending kt katil..
dah masuk kisah len plak dlm alam mimpi.. hehe..
sedar2 je aku dengar lagu ATM.. adoiii!! maka, TERponteng lah aku wat kali pertamanye rokol sem ni..
*mintak maap byk2 kt intake especeli kompeni KASTRIA.. aku tawu klu aku xde, x berseri kompeni 2.. hahaha*
sedih+geram gile sbbb aku da tongkat kelopak mata 1 malam utk rokol tgk2.. hampehh!!
dah alang2 terlajak perahu, aku kayuh lagi laju2 perahu tuh.. hehe.. sambung tido balek r.. sebek kelas kul 9..


ni la PO yg kitorang(junior) kene pakai tiap2 hr rabu. sepatutnye baju no.3.. tp x dpt lg

tempat kejadian: lab anatomy
masa: kul 9
ingatkan hari ni hari yg enjoy la mcm minggu2 sblm ni sbb sambung disect kambing mgu2lepas.. tp angin dtg dr seberang lak.. lect aku x abeh2 bebel.. da la 2 owg.. penat nk nadah tinga ney.. da la already bengong, nak tambah lg kebengongan ney. agak bengang disitu.. beliau stat bebel tuh sbb bdk2 K16 dtg lmbt.. mslh bas.. bas kt UPM ni.. normal la.. BENGONG.. bknnye sengaja lmbt diorg ney.. tu pun x ley nk paham.. las2 aku tongkat dagu, lelap kejap smp dy abeh bebel.. hahaha

*mintak maap byk2 prof*
at last enjoy cm bese la.. ye r, buat bende yg x penah buat sblm ni.. hari ni kitorg xplore segala isi perut kambing.. ape lagi.. busuk T*** laa.. hahaha.. da la kambing tuh da tersimpan dekat 3 minggu da..

epoi+kak yana+abin berusaha pisahkn perut+usus kambing


unik x rantai neh.. haha..