13 December 2010

lelaki vs perempuan

sdcv

terlalu banyak dan tak terkira perbezaan dua makhluk Allah ni. tapi aku nak buat perbezaan dari sudut bulu ketiak hari ni.

lelaki nampak macho dengan bulu ketiak. tapi perempuan nampak cantik ke dengan bulu ketiak?

kat matrikulasi dulu aku selalu sakat member aku yang sangat malu nak pakai baju tidur yang seksi sikit. biasalah, dalam bilik. bila aku acah tak nak tunjuk bulu ketiak, baru lah dia berani pakai seksi time nak tidur. bukan berani, dia nak buktikan la yang dia tak simpan bulu ketiak. hahaha

lelaki tak ada bulu ketiak? hemmm… ada ker? hahaha

3 comments:

AnisZahra said...

Ade kot. haha, nyah? :D

cik awan said...

ade la weh...yg patah2 tu la tp.....wakakaka!

Syed Hilmi Syed Yahya said...

ei,,,geli je tngok girl ade bulu ketiak,,,uwelk...=P....hehe