25 November 2010

iyou anak pungut

image

macam penah tengok benda alah nih.. tapi di mana ya?

Hahahaha… lawak lah!

member: sticky family kat blog hang tuh family hang ka?
iyou: mesti laa… awatnya?
member: takdak pun iyou? hang anak pungut ea…

seryes sengal gila! memang rasa macam nak tampar pipi member aku nih laju-laju.. tapi bukan salah beliau jugak.. mak beliau apatah lagik… dah orang tak tau kann…

anak sapa tak tau iyou neh!
nama sebenar diberi Siti Nuur Hidayu Binti Muhammad..
jadi aku ada banyak pilihan nama untuk ditimangkan..
kat sticky post tuh nampak tak “Siti”? yeah! itu lah iyou!
nama manja aku kat rumah beb!

iyou=ayu
majoriti penduduk Malaysia kenal aku dengan nama ayu..
nama Siti tuh untuk family terchenta sahaja..
Nuur?? dalam hidup aku sorang ja pernah panggil aku dengan nama nih…. wah! jeng! jeng! jeng!

so, ada paham?
konklusi di sini iyou bukan anak pungut. okey! Winking smile

2 comments:

Sare said...

HAHAHA! sengal GILA. XD

cik awan said...

siti ! aku tag hg....bhahahahaha!