06 September 2010

baju ghaya

kempunan taon nih nak baju ghaya kaler maroon.. ikot major famili nak kaler blue black... adoyai.. aku da la x suka kaler biru... dah la balek raya lambat, kena cari baju raya sendiri lak.. pagi2 lagi abang aku saja ja nak hangatkan aku.. kol semata-mata nak gitaw tengah shopping baju raya ja..?

emm.. sapa x taw kata baju ghaya kat TAR murah2.. mahal jugak cm besa, aku ingat sale la sangat..
xtaw la kalau aku ja yang rasa mahal.. x larat nak menyelit... punya la ramai manusia..
duwey pun dah berpeluh2... dah pukul 5 lebeh ni, selai baju pun x dapat g.. yang chantek mahal sgt, yang mughah mashaAllah.. bagi kat nenek aku pon dia x mau pakai...
tambah pulak baju kurung skang pesen apa x taw ada cekak badut kat tangan.. x minat langsung!
sebab tuh la aku x suka beli baju yg siap dah.. x nikmat!
punya la susah nak cari baju kaler biru... at last dapat la jugak~
baju cotton pertama dlm hidop aku.. emm, puas ati la jugak..
bagi aku selesa lagi penting dr chantek.. sunat nih baju baru di pagi hari.. cewah!
(still x puas hati sbb kaler biru.. huhu)
sebek ada pakar tawar menawar harga tadi.. kalau nak harap aku sowang tadi, terbang la RM1++
aku dah agak dah memang x sempat nak cari pot baek punya utk bukak..
fast food kompem padat..
maka 2 merpati hinggap kat moto EX5 dengan dunkin donut+air buah anggur..

b4 balek sempat singgah mydin, chantek2 jugak baju kat tas nih.. lagi chantek tapi harga lebeh kurang..
hadui~ pengalaman nih, x buleh tertipu lagik..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...