20 August 2010

new apoimen~

haih! berminggu-minggu aku tunggu untuk p hospital serdang sebab kelas aku padat isnin-khamis...
hari jumaat ja free.. tapi sebelum nih ada ja hal kacau hari jumaat..
test, kelas ganti, test lagi, masalah kat ladang....
at last hari nih aku free jugak.. dapat la merempit g hospital serdang ngan Abin...

 ingatkan dapat apoimen hospital serdang serdang dapat rawatan kat situ jugak..
tengok2 kena p HKL pulakk...
nurse tuh kata leh ja nak amek rawatan kat sini.. tapi kena tgu bulan 11 t..
umangai!!! lama gila nak tunggu.. huhuhu....
hospital punya la besaq nurse tuh kata ada sorang ja doktor... huhu~
xpala.. maybe ada kesulitan kat mana2 kan...
kita orang besa x taw pa....
at last aku ikut ja nurse tuh kata p HKL 20 september neh... hari isnin lak tuh...
aku pantang kalau ponteng2 kelas neh... x bes! *tipuuuuuu! hehe* 

2 comments:

MOFASAD said...

sakit apa nieh????

iyou said...

sila lihat entri ''all about vitiligo'