10 August 2010

guling-guling

berguling-guling atas katil pas abes test IT&its application tadi.. soalan mmg sangat2 senang.
 alhamdulillah lepas cek ada la 80% betul
tapi dalam banyak2 yang betul tuh ada 1 soalan sampai sekarang aku x boley terima..
lukis menda alah ni ja tanpa perlu explen siket pun..
sangat2 senang kan??
selalu benda senang la kita tak fokus. tak silap aku selak diagram neh sekali ja malam tadi..
ingat2 macam tuh ja.. aku sedih sebab full mark untuk soklan ni 18 markah!!!
tak ka haru namanya?
soklan kena explen berjela-jela max 10 markah ja. boley pulak skor..
ini lukis seciput ni 18 markah?
arrrrrrggghh!! tolong la, boley pulak 'memory' dengan 'storage media' tuh leh tertukaq tempat...
aku nak tengok soklan nih aku dapat brapa markah nanti..
lepas tengok aku nak gelak kuat2.... padan muka aku! hahaha...
esok test animal nutrition plaks!
doakan aku ekkk!
(tolong la jangan ulang silap yg sama untuk subjek yg laen)

3 comments:

  1. m.cik!!!!aku bljq ni gk la..=p

    ReplyDelete
  2. yaka???!!! waa.. aku baru ja lepaih test semalam.. haha.. hg da test ka blom?

    ReplyDelete
  3. aku amik msa 1st yer sem 1...hahahaha...zmn mda2 dlu...=p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...