11 August 2010

ahlan ya ramadhan

cepatnya masa memecut.. dah sampai akhirnya bulan yang dirindui.. bulan ramadhan yang mulia..
kepada suma sahabat2 + saudara seagama, SELAMAT BERPOSA ea..
puasa kali nih istimewa bagi aku sebab jatuh dalam bulan kelahiran aku..
hahaha.. x dak maknanya.. posa kali nih kena lagi baek dari posa yang lepas2...
chaiyok!!!
buat sahabat-sahabat, teruskan hidup macam besa.. just time lunch ja kan yang berubah..
cayalah, esok tengahari musti ada yang tershashul p kafe. hahaha
hari besa kat U pun kita rasa penat, inikan bulan posa..
tambah pulak jadual padat..
(macam aku.. x dapat bayang keletihan yang melanda time wat keja2 ladang nanti...huhu)
so kuatkan semangat..
x mau letih terlampau bangun la sahuq..
jangan malaih sangat.. sunat tuuu....
sahuq pertama aku+rumate.. dah ciap masak da.. tinggal nak panaskan jer subuh nanti..
amacam, terliuq???? hahahaha
last but not least.. cewah! da lama x guna ayat neh..
manfaatkan bulan mulia ni kay! yang paling penting, ni jangan lupa.. kalau tak sia2 ja.. hahaha

No comments: