13 July 2010

malang bersama WAVE BIRU

Baru aku perasan asal hari PERTAMA ja mesti ada benda jadi kat aku kalau aku naek moto wave biru aku tuh
1. hari PERTAMA aku rasmi naek moto tuh lepas abah beli, aku dah masuk balai polis da. sejarah nih!
2. hari PERTAMA Abin belajar naek moto aku tuh, masuk longkang.
3. hari PERTAMA gi kuliah(sem 2) naek moto, ada makcik bengong nak langgar aku.
4. hari PERTAMA nak gi exam(sem 2), aku kena langgar ngn teksi.
5. hari PERTAMA sem 3, moto tuh meletop pulak. meletop kat tengah2 alam dalam lautan manusia lak tuh.. dah la abes RM1++ tukar tayar depan belakang, rupanya plug aku berkurun tak berganti.. tu la. pandai merempit jer. maintainance hancus! wakaka..
dan semalam...
6. hari PERTAMA outing dalam sem 2, wave biru skali lagi meletop kat tengah2 hiway. bley bayang tak 2 awek cun berpayung kat tengah2 hiway sementara tgu sumone?? adoyai...

*x dapat nak upload pic coz tenet slow.. huhuhu

3 comments:

  1. Salam bertandang sini..
    moga hari ini menjanjikan
    kejayaan buat anda..
    MACAM TU..jalan kakai balik
    la jawabnya..ada baca bismillah bila
    bawak moto tu?

    ReplyDelete
  2. haha weh walaupun moto hang buat hal hari PERTAMA,hari KEDUA,KETIGA DAN STERUSNYA dia berjasa kat hang!haha

    ReplyDelete
  3. zulbo: sebab lupa baca bismillah kot jadi cm nih. hahaha
    syahmi: betol3x... kena sentiasa cayang wave biru nih.. hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...