01 May 2010

tak ada niat NAK MASUK CAMPUR

baru baca kat 1 blog ni.. bukan satu, 3 blog skali gus.. ni blog yang aku tawu la.. rasanya kalau dikorek2 lg mesti beribu2 blog bercerita pasal ni kot... waaa, panas! ni mmg panass!!

aku nak habaq mai kat sini sebab aku taw
ramai kawan2 yang betol2 kenal aku
takkan tersampai tangan kat blog2 yang aku baca neh..
toi dak? hehehe

bukan nak masuk campuq hal orang besaq..
tapi kalau bab  ni adek sepupu anak mak teh aku pon taw menda ni tak elok..
aku yang besaq siket dari dia mula nak interprem sket
hehehe
kompem budak kecik akan cakap camni punya la: 
''nyangan wat nyamtuh.. ALLAH x suke kite wat nyamtuh.. 
nanti ALLAH tak nyayang kite.. kite le mashok nerake'' 
toi kan??
eh! aku tak habaq g hal tuh hal apa kan?? 
meh aku tuleh sket benda apa yang 'mamat' ni berani canang kat mukabuku dia

''belum lengkap lagi sebab seekor lagi barua tak mati iaitu Nik Aziz. 
tunggu aku p bunuh Nik Aziz dulu baru lengkap. 
setan tuh tak layak lagi duduk kat dunia ni lagi''

''senang bunuh orang. tikam jer. aku sanggup dihukum gantung 
jika aku dapat bunuh Nik Aziz al Dajjal tu''
astaghfirullah..
tak sedaq ka orang yang dia nak bunuh tuh sapa?
kalau tak pikiaq/tak maw iktiraf beliau tuh ulama'
beliau tuh saudara dia jugak
sapa yang tak layak duk kat dunia ni tak taw?
sapa yang dajal ntah skang ni?

haih, tak taw la apa nak jadi ngan politik Malaysia
tak mustahil akan jadi macam negara2 jiran kita kalau benda2 macam ni boley amek mudah
nak berguraw, ada batasnya
marah tu dari syaitooon
Islam ni cantik, subhanallah! sebab kita ada cara nak hilangkan marah
bukan nak masuk campuq hal orang besaq
tapi kalau orang besaq lagi terok pemikiran dia dari budak kecik?
lagu mana tuh???
tak mau cita lebeh2 sapa yang cakap lagu kt ateih nun
kalau nak baca lebih...... KAT SINI

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...