24 February 2010

adoYaii~

1 malam aku x tido.. rase bengong semacam je.. tahan x nak tido sbb takut terlajak x bangun.. rutin tiap2 pagi rabu as ROTU .. ade rokol..
*terpaksa turun dgn rela hati*
mcm bese, aku da lengkap mmg nk redi turun da lepas subuh.. tp td mcm lmbt sgt pulak mase berlari.. member2 len sume cm tgh siap2 g. ade can neh.. lalu kepala yg ngokngek ni pun sengaja la lending kt katil..
dah masuk kisah len plak dlm alam mimpi.. hehe..
sedar2 je aku dengar lagu ATM.. adoiii!! maka, TERponteng lah aku wat kali pertamanye rokol sem ni..
*mintak maap byk2 kt intake especeli kompeni KASTRIA.. aku tawu klu aku xde, x berseri kompeni 2.. hahaha*
sedih+geram gile sbbb aku da tongkat kelopak mata 1 malam utk rokol tgk2.. hampehh!!
dah alang2 terlajak perahu, aku kayuh lagi laju2 perahu tuh.. hehe.. sambung tido balek r.. sebek kelas kul 9..


ni la PO yg kitorang(junior) kene pakai tiap2 hr rabu. sepatutnye baju no.3.. tp x dpt lg

tempat kejadian: lab anatomy
masa: kul 9
ingatkan hari ni hari yg enjoy la mcm minggu2 sblm ni sbb sambung disect kambing mgu2lepas.. tp angin dtg dr seberang lak.. lect aku x abeh2 bebel.. da la 2 owg.. penat nk nadah tinga ney.. da la already bengong, nak tambah lg kebengongan ney. agak bengang disitu.. beliau stat bebel tuh sbb bdk2 K16 dtg lmbt.. mslh bas.. bas kt UPM ni.. normal la.. BENGONG.. bknnye sengaja lmbt diorg ney.. tu pun x ley nk paham.. las2 aku tongkat dagu, lelap kejap smp dy abeh bebel.. hahaha

*mintak maap byk2 prof*
at last enjoy cm bese la.. ye r, buat bende yg x penah buat sblm ni.. hari ni kitorg xplore segala isi perut kambing.. ape lagi.. busuk T*** laa.. hahaha.. da la kambing tuh da tersimpan dekat 3 minggu da..

epoi+kak yana+abin berusaha pisahkn perut+usus kambing


unik x rantai neh.. haha..

No comments: